Sunday, April 26, 2009

LAGI DI PBAKL 2009





Di sini saya sertakan sekali beberapa gambar yang sempat saya rakamkan di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2009. Saya sempat mengambil gambar dengan penulis novel Julia, Natasya dan Cinta Madinah yang memenangi Hadiah Sastera Kumpulan Utusan (HSKU) sekitar tahun 90-an yang juga merangkap tuan punya Galeri Ilmu Sdn. Bhd(GISB), Cikgu Abu Hassan Morad. Di gerai GISB juga, saya sempat merakamkan foto bersama-sama dengan 2 rakan seperjuangan saya di MPR, Aidil Khalid dan Eja. Tahniah sekali lagi kepada Eja dengan pelancaran Janji Miftahul Raudhah. Terima kasih kepada suadara Hafiz, mantan MPR 2002 yang sudi mengambil gambar ini.

Selain itu juga, saya menjengah sebentar di gerai Jemari Seni (JS), dan sempat pula dengan salah seorang penulis novel Labyrinth, saudara Imaen (maaf gambar tidak sempat diambil). Imaen juga memberi sedikit tunjuk ajar kepada saya bagaimana untuk menghasilkan sebuah novel yang bagus. Terima kasih diucapkan.

No comments: